Kategorie

PrestaShop

Informace

Infolinka:

Telefon: PO-PÁ 10-16h

+420 773 615 166

Email:

obchod@nabytkuj.cz

DOPORUČUJEME:

Nasledujte nás na Facebooku

Doprava zboží

Doprava za objednané zboží je ZDARMA pro objem celkové objednávky. Nulová cena dopravy je nezávislá na počtu objednaných produktů.

 

3. Zaslání zboží

U zboží, které má být zákazníkovi zasláno zásilkovou službou, je k vlastnímu uzavření kupní smlouvy postačující vyplnění objednávky na eshopu, posléze na uvedený e-mail kupujícího dojde nejen informační zpráva o vytvoření objednávky z eshopu, ale také Potvrzení objednávky. Zde je sepsán počet kusů, cena za zboží a přepravu, rozdělení DPH a způsob doručení. Okamžikem doručení tohoto e-mailu o Potvrzení objednávky je uzavřena kupní smlouva. Zboží v objednávce již v tuto chvíli může být u výrobce rezervováno a ze strany nabytkuj.cz i zaplaceno.

3.1. Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době přepravcem, obvykle do 14 pracovních dnů, u jiných položek se může dostupnost pohybovat až kolem 40dnů od závazného potvrzení objednávky. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce. Dodací lhůty jsou stanoveny dle typu zboží a vztahují se jen na pracovní dny. Do počtu dnů se nezahrnují víkendy a svátky.

Status doby dodání u každého produktu na jeho produktové stránce (detail produktu) je pouze orientační. Uvedená doba dodání je počítána z průměrné doby dodání zásilek uskutečněných do data předchozího dne ode dne prohlížení produktové stránky. Dodací doba delší než tento uvedený údaj nemůže sloužit jako podklad pro zrušení objednávky či požadování jakékoliv slevy či odškodnění.

3.2. Způsob dopravy

Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky. Konkrétní způsob dodání je volen automaticky dle hmotnosti nebo dle velikosti objednaného zboží, zákazník si může zvolit dobírku, převod na účet, platbu kartou či QR kódem. DUZP (Datum uskutečnění zdanitelného plnění) je stanoveno na den předání zásilky dopravci k přepravě ke konečnému zákazníkovi v případě dobírky. V případě platby předem na bankovní účet je to den přijetí platby.

3.3. Způsob uhrazení ceny za zboží

Zákazník má několik možností uhrazení kupní ceny za zboží. Zboží je možné v plné výši uhradit dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové služby nebo poukázáním kupní ceny na účet dodavatele pod příslušným variabilním symbolem, který platbu identifikuje (číslo objednávky = variabilní symbol). Případně je možné využít služby rychlého převodu na účet, platby kartou či pomocí QR kódu.

Daňový doklad je zasílán elektronicky (ekologicky šetrný přístup) a  dle typu je k objednanému produktu přiložen i návod k použití  pokud výrobce tento dokument dodává. Instalace, montáž a představení (prezentace) zboží nejsou součástí kupní smlouvy.

3.4. Zásilka je mechanicky poškozena

Jestliže došlo během přepravy k poškození obsahu zásilky, je možné uplatnit reklamaci ve lhůtě stanovené dopravcem. Po přijetí zásilky prosím zkontrolujte ihned po převzetí fyzický stav zboží a pokud shledáte mechanické poškození zboží ihned sepište zápis o škodě. Pokud jste to neprovedli okamžitě při převzetí uplatněte neprodleně reklamaci dle následujících postupů!

Postup u dodávky přepravní službou:

Jestliže zjistíte mechanické poškození zásilky až po převzetí, můžete nejpozději do 3 dnů  uplatnit reklamaci u příslušné pobočky dopravce. Kontaktujte nás na obchod@nabytkuj.cz, že zásilka je poškozená, my provedeme onámení u přepravce, který reklamaci bude řešit. Pracovník přepravní společnosti se dostaví k Vám a sepíše u Vás Zápis o škodě při přepravě zboží, a dále nás bude kontaktovat o počátku řízení ve věci reklamovaného balíku. Následně bude probíhat šetření o uznání nebo o neuznání reklamace. Jakmile budeme znát výsledek šetření budeme Vás informovat o dalším postupu a možnostech vedoucích v vyřešení reklamace. Délka řešení této záležitosti je třicetidenní.

Všem klientům doporučujeme otevřít balík vždy při převzetí i když balík nenese známky poškození a vpřípadě poškození zboží také ihned sepište protokol o poškození zásilky. Bez protokolu nelze reklamaci uplatňovat na prodejci (nabytkuj.cz) nebo u přepravce.  (zvláště doporučujeme u křehkých věci)

Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakýmkoli způsobem manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.

3.5. Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem

Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.

4. Osobní odběr zboží

Osobní odběr není dočasně dostupný.

5. Záruční podmínky a reklamace – uplatnění práv z odpovědnosti za vady

5.1. Záruční doba a záruční list

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruční doba je 24 měsíců. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad/faktura.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

5.2. Reklamace

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Ale nejpozději do 30dnů od nahlášení reklamace musí být zboží doručeno na adresu Prodejce a po celou tu dobu zboží nesmí být používáno, což může vést k dalšímu poškození nebo znehodnocení zboží, v opačném případě zboží nemůže být reklamováno.

5.3. Postup reklamace

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě nabytkuj.cz, doporučujeme zaslat provozovateli e-mail na adresu obchod@nabytkuj.cz, kde uvede zejména typ výrobku, číslo objednávky a přesný popis závady a jak závada vznikla nebo jak se projevuje. Do dvou pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu.  Zásilky ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány budou vráceny odesilateli.

Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V opačném případě, kdy zboží dojde poškozené, reklamaci nebudeme moci uznat.

5.4. Vyřízení reklamace

Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

6. Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy


6.1. Kupní smlouvy, od nichž nemůže kupující spotřebitel odstoupit

Kupující spotřebitel bere na vědomí, že podle ustanovení § 53 odst. 8 občanského zákoníku, nelze odstoupit zejména od kupní smlouvy na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího, na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující spotřebitel jejich originální obal, a od kupní smlouvy na dodávku novin, periodik a časopisů.

6.2. Odstoupení kupujícího spotřebitele od kupní smlouvy do 14 dnů

Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 6.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit a byla-li kupní smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má kupující spotřebitel v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Lhůta začíná běžet ode dne následujícího po dni, ve kterém kupující spotřebitel převzal zboží. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty nejblíže následující pracovní den. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu ve lhůtě čtrnácti (14) dnů prokazatelně doručeno, nikoliv pouze odesláno, a to na adresu sídla prodávajícího nebo na adresu elektronické pošty prodávajícího obchod@nabytkuj.cz. Před tímto odstoupením od kupní smlouvy je kupující spotřebitel oprávněn zboží vybalit z původního obalu a přiměřeným způsobem vyzkoušet, zda mu zboží vyhovuje. Způsob převzetí zboží kupujícím spotřebitelem nemá vliv na možnost odstoupení od smlouvy, tj. kupující spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit také v případě, kdy zboží převzal osobně od prodávajícího. Poškození zboží nemá vliv na možnost odstoupení od smlouvy.

6.3. Vrácení zboží po odstoupení od smlouvy

Při jakémkoliv odstoupení od kupní smlouvy je kupující povinen vrátit prodávajícímu zboží nejpozději do patnácti (15) dnů od zániku kupní smlouvy (čl. 6.10), pokud se s prodávajícím nedohodl jinak. Pokud je kupující nejméně třicet (30) dnů v prodlení s vrácením zboží, je povinen prodávajícímu zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,1 % z kupní ceny zboží za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny zboží. Zboží nemusí být vráceno v původním obalu, ovšem musí být kupujícím zabaleno takovým způsobem, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození – prodávající proto kupujícímu doporučuje, aby bylo zboží vráceno pokud možno v původním obalu, který zajistí bezpečnost zboží po dobu přepravy. Prodávající doporučuje kupujícímu přepravu zboží pojistit. Prodávající je oprávněn požadovat po kupujícím úhradu účelně vynaložených nákladů na přepravu zboží od kupujícího zpět k prodávajícímu. 

6.4. Posouzení vráceného zboží prodávajícím

Ve lhůtě deseti (10) dnů od vrácení zboží kupujícím podle čl. 6.3 je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží nebylo kupujícím poškozeno, nadměrně opotřebeno nebo částečně spotřebováno.

6.5. Vrácení kupní ceny po odstoupení od smlouvy

Při jakémkoliv odstoupení od kupní smlouvy je prodávající povinen vrátit kupujícímu kupní cenu, včetně nákladů vynaložených na dodání zboží kupujícímu, nejpozději do třiceti (30) dnů od zániku smlouvy (čl. 6.10), přičemž podmínkou vrácení celé kupní ceny je, že kupující vrátil prodávajícímu zboží se všemi součástmi a příslušenstvím. Pokud kupující nevrátí zboží se všemi součástmi a příslušenstvím, je prodávající oprávněn vrátit kupujícímu kupní cenu sníženou o hodnotu nevrácené součásti nebo příslušenství zboží. Prodávající nese náklady související s vrácením kupní ceny v hotovosti přímo kupujícímu nebo bezhotovostně na bankovní účet kupujícího. Pokud ovšem kupující nesdělí prodávajícímu číslo svého bankovního účtu pro vrácení kupní ceny a není možné vrátit kupní cenu jiným bezplatným způsobem, zašle prodávající kupní cenu na adresu kupujícího poštovní poukázkou, přičemž bude kupní cena snížena o náklady nutně vynaložené prodávajícím podle platného ceníku České pošty, s.p., případně jiného poskytovatele obdobných služeb platebního styku.

6.6. Právo prodávajícího na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží

Kupující spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od kupní smlouvy podle čl. 6.2 má prodávající podle ustanovení § 53 odst. 10 občanského zákoníku právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, zejména pokud bylo vrácené zboží kupujícím spotřebitelem poškozeno, nadměrně opotřebeno, částečně spotřebováno anebo pokud kupující spotřebitel užíval zboží zjevně výrazně nad míru, která postačuje ke zjištění, zda mu zboží vyhovuje. Prodávající upozorňuje kupujícího, že skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží vyplývají z nákladů požadovaných třetími osobami (tj. subjekty poskytujícími odborný servis, opravu a údržbu) po prodávajícím, přičemž tyto náklady mohou být následující (uvedené částky jsou pouze orientační, může dojít k jejich navýšení a mohou tak přesáhnout kupní cenu zboží):

a) odborné posouzení stavu zboží: 300,- Kč až 5 000,- Kč;
b) odborné umytí, vyčištění a uvedení zboží do původního stavu: 300,- Kč až 2 000,- Kč;
c) odborná výměna poškozených či nadměrně opotřebených částí zboží: 100,- Kč až 5 000,- Kč;
d) odborné nové zabalení zboží: 500,- Kč až 2 000,- Kč;
e) přeprava zboží k odborným třetím osobám a zpět k prodávajícímu: 300,- Kč až 2 000,- Kč.

6.7 Právo prodávajícího na náhradu škody

Kupující bere na vědomí, že při jakémkoliv odstoupení od smlouvy má prodávající vůči kupujícímu nárok na náhradu vzniklé škody a to zejména pokud je vrácené zboží poškozeno, nadměrně opotřebeno nebo částečně spotřebováno. 

6.8 Možnost zápočtu prodávajícím

Prodávající je oprávněn proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny jednostranně započíst svůj nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, nárok na náhradu vzniklé škody, nárok na úroky z prodlení a nároky na smluvní pokuty vyplývající z obchodních podmínek.

6.9. Odstoupení prodávajícího od kupní smlouvy. Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit v následujících případech:

 

a) pokud má oprávněnou pochybnost o skutečné identitě kupujícího;
b) pokud vyjde najevo, že kupující dříve porušil kupní smlouvu nebo obchodní podmínky;
c) pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží za dohodnutou kupní cenu;
d) pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem;
e) pokud se zboží již nevyrábí, je nedostupné nebo jej třetí osoby nejsou schopny dodat;
f) pokud kupující neprovedl dodatečné potvrzení objednávky požadované prodávajícím;
g) pokud kupující nezaplatil kupní cenu řádně a včas;
h) pokud kupující nepřevzal zboží řádně a včas. 

 

6.10. Zánik kupní smlouvy

Kupní smlouva zaniká okamžikem doručení písemného oznámení o odstoupení od smlouvy druhé smluvní straně. Odstoupením od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zánik smlouvy nebo odstoupení od smlouvy se nedotýká nároků na zaplacení nároků na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, nároků na náhradu vzniklé škody, nároků na úroky z prodlení a nároků na smluvní pokuty, neboť tato ustanovení jsou plně oddělitelná od kupní smlouvy a trvají i po zániku kupní smlouvy. Zánikem kupní smlouvy bez dalšího zaniká také případná darovací smlouva uzavřená mezi smluvními stranami.

UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude expedovaná objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 500,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši.